Home » Батьківські збори

Оголошення

Малосмілянська школа перший клас

 

Іменинники

Малосмілянська школа вітає іменинників!
Вітаємо

Бажаємо
Міцного здоров’я
Та мирного неба —
Це все, що для щастя
Насправді нам треба.
А ще щедрих усмішок,
Творчих натхнень,
Святкового настрою
В цей ясний день.

РОЗКЛАД ДЗВIНКІВ

1 урок 8.30 - 9.15
2 урок 9.25 - 10.10
3 урок 10.20 - 11.05
4 урок 11.25 - 12.10
5 урок 12.20 - 13.05
6 урок 13.15 - 14.00
7 урок 14.10 - 14.55

Архів новин

Батьківські збори

batkivski-zbori-16-12-2016r

Батьківські збори на  тему «Школа-учні-батьки»,

«Що заважає і що допомагає дитині вчитися.”

Порядок денний: (слайд 2)

  1. Доповідь «школа-учні-батьки»
  2. Успішність учнів
  3. Десять «Золотих правил» для батьків;
  4. “Що заважає і що допомагає дитині вчитися.”

Сучасна українська сім”я стає головною ланкою у вихованні дитини. Вона має забезпечити їй належні матеріальні та педагогічні умови для інтелектуального, фізичного, морального та духовного розвитку.

Для дитини матуся й татусь – це найголовніші люди, які зрозуміють її, дадуть їй пораду. Але хто ж допоможе батькам надати педагогічних знань? Звичайно, це школа. Для наших батьківських зборів я взяла  формулу: батьки-діти-школа. Від того, як буде побудовано місток між батьками, дітьми й школою, залежить навчання наших дітей, роль їх у дитячому колективі, психологічна реалізованість і захищеність. Цього ви можете досягти, дотримуючись методичних порад і рекомендацій щодо виховання й навчання дітей у сучасній українській родині через взаємодію зі школою.

Конституція України, ст.59, яка так і називається «Відповідальність батьків за розвиток дитини» говорить: Виховання в сім”ї є першоосновою розвитку дитини як особистості.

На батьків покладається однакова відповідальність за виховання й розвиток дитини. Батьки та особи, які їх замінюють, зобов’язані:

            Постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їхніх природних здібностей.

Звичайно на першому місті здоровя дити. З приходом весни майже у кожного імунітет ослаблюється. Діти рухаються більше. Звичайно більше  зявляється травм,  на даний час у нас у школі 3-є травмованих учнів 2-є з них мають гіпс. Звичайно від нещасних випадків ніхто не застрахований, але всі ми повинні дотримуватись правил безпечної поведінки, неодноразово звертаємо на це увагу учнів,  вас теж просимо звертати увагу дітей на певні правила безпечної поведінки. Декілька слів хочу сказати про медичні огляди дітей. Зрозуміло, що кількісний і якісний склад медиків, які оглянули Ваших дітей, нікого не задовольняє: ні лікарів, ні батьків, ні учителів.

В Україні за останні 6 років у школах під час уроків загинуло 12 дітей. Усі від серцево-судинних захворювань. Для розподілу на групи ( основна, спеціальна, коригуюча) для ефективного проведення уроків фізичної культури, потрібний поглиблений медичний огляд. Тому, якщо ви спостерігаєте якісь труднощі у фізичному розвитку дітей, якісь аномалії, проблеми, я вам раджу звертатися до лікарів і разом з дітьми пройти більш поглиблений і кваліфікаційний медичний огляд.

Є спільні завдання і сімї і школи: (слайд 5)

– Поважати гідність дитини,

– виховувати працелюбність,

– почуття доброти,

– милосердя,

– шанобливе ставлення до України, рідної мови, культури,

– шанобливе ставлення до сім’ї,

– повагу до національних, історичних, культурних цінностей інших народів;

  • Сприяти здобуттю дітьми освіти або забезпечувати домашню освіту відповідно вимог щодо її змісту, рівня та обсягу
  • Виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини

 

Десять «Золотих правил» для батьків (Слайд 7)

  1. Не марнуйте часу дитини (Слайд 8)

У ранньому дитинстві мозок найкраще сприймає нове, накопичує знання. Отже, подбайте, щоб життя дитини не було нудним, одноманітним, безрадісним. Створивши сприятливе середовище, можна підвищувати коефіцієнт розумового розвитку.

Педагогічний колектив школи постійно працює над цим. Тільки за цей період були проведені такі конкурси як «соняшник», «Кенгуру», проведено брейринги, вікторини з історії,математики, англійської мови, конкурсні змагання, шкільні олімпіади. Майже, кожен учитель шукає і розробляє цікавинки, щоб зацікавити та привити любов до свого предмета. Часом здається, що вчитель до уроку готується більше ніж учні. (Слайд 8)

У школі для розвитку творчих здібностей учнів, метою допомогти дитині знайти свої вподобання і бажання проводиться чимало  різних виховних заходів, учні беруть участь у районних  конкурсах та змаганнях і звичайно отримують призові місця. Активними є учні нашої школи і в благодійних акціях. Останній час кількість цих акцій посилено зросла. Обовязковими є новорічний подарунок та великодній кошик для воїнів АТО, від серця до серця,  вони добровільні, але ми зобовязані  залучати до них і учнів, звичайно на добровільній основі.

Щодо навчання то зараз часто і вчителям і батькам доводиться з жалем констатувати: «не хоче вчитися», «міг би чудово займатися, а бажання немає». У цих випадках ми зустрічаємося з тим, що в учня не сформувалися потреби в знаннях, немає інтересу до навчання. У чому сутність потреби в знаннях? Як вона виникає? Як вона розвивається?  В учнів відсутня мотивація  до отримання знань?  Помічаємо, що ця відсутність іде з сторони сімї, суспільтва.

Навчання ніколи не буває справою чистого інтелекту, воно завжди включає емоційні та вольові процеси, які, породжуючись навчанням, впливають на його освітній і виховний результати. Вирішальна роль у формуванні позитивного ставлення до навчання належить навчальному процесові.

У молодшому шкільному віці як позитивні риси виділяють позитивне ставлення дитини до школи, широту її інтересів, потяг до знань і тощо. Негативні риси такі: недостатня дієвість, ситуативність, малоосмисленість, орієнтація на результат, а не на процес та ін.

І ось дитина переходить з початкової  школи до основної, стає учнем 5 класу. Як говорить статистика  в окремих  учнів 5-6 класів починаємо спостерігати відставання у навчанні, а згодом число таких школярів збільшується. Причин багато. Серед них можна виділити слідуючі:

Причини відставання у навчанні (слайд 8)

  • Вади розвитку дитини,
  • Біопсихічні
  • Рівень вихованості
  • Вплив сім’ї.

Причинамии спаду шкільної мотивації в подальшому стають: (слайд 9)

  1. У дівчаток 7-8 класу знижена вікова сприйнятливість до навчальної діяльності у зв’язку з інтенсивним біологічним процесом статевого дозрівання.
  2. У підлітків спостерігається «гормональний вибух» і нечітко сформовано почуття майбутнього.
  3. 3. Особиста значущість предмета.
  4. 4. Нерозуміння мети навчання.

Як же навчити дітей вчитися ? Слайд 10

Розпочати потрібно з відношення батьків до навчання в школі і ситуації всередині сім’ї підлітка.   Байдуже ставлення батьків до успіхів дитини до школи знижує цінність освіти в очах підлітка.

А тому постійно цікавтесь життям вашої дитини. Як справи? Задавайте це запитання з всією відповідальністю і  доброзичливо, стимулюючи  дитину на  детальну відповідь. Ви просто зобов’язані знати про життя вашої дитини як можна більше! Володіючи інформацією про те, що робиться в школі, розклад навчальних занять, домашнє завдання, вам буде легше направити енергію школяра в потрібне русло.

Створіть всі умови для того, щоб у сина чи доньки був свій читацький куточок. Всіляко стимулюйте потяг дитини до читання.  Саме батьки мають викликати у дитини прагнення самостійно здобувати знання. Не запам’ятовувати , а перед усім аналізувати, осмислювати, розуміти матеріал, виявляти особисту розумову активність у засвоєнні навчального матеріалу — ось до чого слід привчати підлітків. Тоді і запам’ятовування стане більш легким і ґрунтовним. Треба навчити дитину не запам’ятовувати все підряд, а вилучати головне.

  • Ведення щоденників
  • Перевірка виконання домашнього завдання
  • Перевірка читацьких умінь

 

Завдання батьків (слайд 11)

  • позитивна мотивація до навчальної діяльності дитини;
  • небайдуже та позитивне ставлення батьків до школи;
  • ви повинні знати вікові та індивідуальні особливості своєї дитини.

 

  1. Формуйте самоповагу (слайд 12)

 

Висока самооцінка додає сміливості, упевненості, формує вміння ризикувати. Діти повинні усвідомити, що успіх, майбутній добробут залежить від них самих.

Власний образ, закріплений свідомістю, є визначальним на роботі, при виборі друзів, у сім”ї.

3.Навчіть дитину спілкуватися (слайд 13)

Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички: це щира любов до батьків, приязне ставлення до оточуючих, зовнішня привабливість, можливість спостерігати позитивні приклади соціального спілкування ( поведінка батьків, учителів), висока самооцінка, достатній запас слів, уміння підтримувати розмову.

4.Пильнуйте, щоб дитина не стала «телеманом» (слайд 14)

Сидіння перед телевізором гальмує в дітей розвиток лівої півкулі головного мозку, а нею визначається розвиток мови. Отже, із часом у дитини можуть виникнути ускладнення під час спілкування.

5.Виховуйте відповідальність, порядність (слайд 15)

Потрібно не лише пояснювати, що таке добре, а що погано, а й закріплювати гарні навички, карати за негідні вчинки. За приклад має слугувати гідна поведінка батьків.

6.Навчайте дитину шанувати сім”ю (слайд 16)

Добрі стосунки, любов і повага у сім”ї виховують краще за будь-які лекції.

7.Подбайте про гарне оточення (слайд 17)

Якщо ви живете на соціально-психологічному смітнику, дітям важко буде вийти з нього, розповсюджуючи пахощі троянди. Оточення впливає на моральні орієнтири, поведінку дітей, тому уважно придивіться, з ким товаришують ваші діти, поцікавтесь репутацією їх та батьків цих дітей.

8.Будьте вимогливими (слайд 18)

Діти з високою самооцінкою, почуттям власної гідності, умінням робити щось краще за інших, виховуються, як правило, у сім’ях, де до них ставляться високі вимоги, але не будьте тираном.

9.Привчайте дитину до праці (слайд 19)

Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей. Не слід неодмінно оберігати своїх синів і дочок від труднощів. Нехай вони зрозуміють, що шлях до успіху вимагає певних зусиль.

10.Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі (слайд 20)

Нехай вони все спробують, нехай вчаться на власних помилках, звикають робити щось для інших. Якнайбільше спілкуйтеся з дітьми. Пам’ятайте, якою буде Ваша дитина у дорослому житті, такою буде й Ваша старість!

 

  • Графік проведення ДПА школярів у 201 7році (слайд 22)

Державна підсумкова атестація учнів шкіл І, ІІ  ступенів відбуватиметься у наступні строки:

  • початкова школа (4 клас) — з 12 по 21 травня з трьох предметів: української мови, літературного читання та математики;
  • основна школа (9 клас) — з 1 по 8 червня з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу

ВИСНОВОК   (слайд23)

Та все ж основне у школі – навчально-виховна діяльність, розвиток здібностей кожного учня, формування духовно багатої творчої особистості. Це слід робити щоденно, не зважаючи на кризу освіти й освітніх стратегій.

 

 

Допоможіть покращити сайт нашої школи!

Натисніть кнопку або перейдіть за посиланням та візьміть участь у опитуванні. Нам дуже важлива Ваша думка!

Допомога у покращенні сайту школи

ДОПОМОГТИ!