Home » Шкільне життя » Протокол педради щодо вибору підручників для 5 класу

Оголошення

Малосмілянська школа перший клас

 

Іменинники

Малосмілянська школа вітає іменинників!
Вітаємо

Бажаємо
Міцного здоров’я
Та мирного неба —
Це все, що для щастя
Насправді нам треба.
А ще щедрих усмішок,
Творчих натхнень,
Святкового настрою
В цей ясний день.

РОЗКЛАД ДЗВIНКІВ

1 урок 8.30 - 9.15
2 урок 9.25 - 10.10
3 урок 10.20 - 11.05
4 урок 11.25 - 12.10
5 урок 12.20 - 13.05
6 урок 13.15 - 14.00
7 урок 14.10 - 14.55

Архів новин

Протокол педради щодо вибору підручників для 5 класу

ПРОТОКОЛ

засідання педагогічної ради

від 13.02.2018  № 2

 

Голова – Д.О. Пруденко

Секретар – В.О. Гончаренко

Присутні – 12 ( список додається)

Відсутні:

 

Порядок денний:

  1. Інформація «Про вибір і замовлення підручників для 5 класу».

Пруденко Д.О., директор школи

  1. Звіт учителя, що атестується: Коваленко Л.Л.
  2. Особливості проведення ДПА у 2017/2018 навчальному році.

Танцюра А.В., заступник директора з навчально-виховної  роботи

  1. Роль професійної діяльності вчителя у формуванні особистісної мобільності учнів загальноосвітньої школи.

Танцюра А.В., заступник директора з навчально-виховної роботи

  1. Психологічні аспекти формування професійної мобільності як умови гуманізації сучасної освіти.

Піхітова Л.П., практичний психолог

 

 

  1. СЛУХАЛИ:

Пруденко Д.О., директора школи, який зазначив, що у 2018 році буде здійснено друк підручників для учнів 5 класу.

 З 5 до 11 лютого педагогічні працівники загальноосвітніх закладів середньої освіти (далі –ЗЗСО) на веб-сайті Інституту модернізації змісту освіти (далі ІМЗО) повинні ознайомитись із електронними версіями підручників.

З 12-13 лютого рішенням педагогічної ради ЗЗСО необхідно схвалити вибір тих підручників, які обрали вчителі закладу. Протокол педагогічної ради з підписами членів педагогічного колективу, які здійснили вибір проектів підручників, протягом двох робочих днів має бути оприлюднений на сайті ЗЗСО.

            Будь-яка зміна вибору ЗЗСО не допускається.

14-15  лютого адміністрація ЗЗСО оформлює результати вибору проектів підручників за формою (додаток 1), що додається, затверджує підписом директора і направляє до органу управління освітою, якому він підпорядкований на паперовому та електронному носіях.

 

ПОСТАНОВИЛИ:

  • Інформацію, надану Пруденком Д.О.., взяти до відома.
  • Замовити підручники для 5 класу:
Назва підручника Автор Мова підручника Замовлено:
 для учнів для вчителів
1 “Українська мова” Заболотний О.В. українська 8 1
2 “Українська література” Коваленко Л.Т. українська 8 1
3 “Англійська мова” Карпюк О.Д. англійська 8 1
4 “Зарубіжна література” Волощук Є.В. українська 8 1
5 “Математика” Мерзляк А.Г. українська 8 1
6 “Природознавство” Коршевнюк Т.В. українська 8 1
7 “Основи здоров’я” Бех І.Д. українська 8 1
8 “Російська мова” Полякова Т.М. російська 8 1

 

  1. СЛУХАЛИ:

Коваленко Л.Л., учителя української мови і літератури, музичного мистецтва, яка звітувала про роботу в між атестаційний період. Учитель працює над реалізацією проблемного питання “Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання елементів інноваційних освітніх технологій”. Використовує активні методи та форми навчально-пізнавальної діяльності школярів: “Мозковий штурм”, “Акваріум”, “Уявний мікрофон”, робота в парах, малих групах.

Бере активну участь у роботі шкільних методичних формувань. Керівник кафедри учителів суспільно-гуманітарного циклу. Передає свій педагогічний досвід молодим учителям, дає відкриті уроки.

Велику увагу педагог приділяє роботі з обдарованими учнями, готує школярів до участі в учнівських олімпіадах. Підготовлені нею учні протягом останніх п’яти років неодноразово ставали переможцями та призерами районних олімпіад з української мови і літератури та мовно-літературних конкурсів (імені П. Яцика, «Єднаймося, браття», «Тарасовими шляхами»).

Як учитель музичного мистецтва працює над реалізацією проблемного питання “Розвиток музичних здібностей учнів шляхом використання елементів інноваційних освітніх технологій”.

Під час проведення уроків розвиває фантазію, творчу уяву учнів, використовує різноманітні засоби музичної творчості. Достатньо уваги приділяє розвитку вокальних здібностей школярів.

Учні вчителя протягом останніх п’яти років неодноразово ставали призерами районного конкурсу «Грайлива веселка».

 

ПОСТАНОВИЛИ:

2.1. Рекомендувати Коваленко Л.Л. створити власний веб-сайт до 01.09.2018р.

2.2. Поширювати свій досвід у періодичних виданнях та на власному веб-сайті.

 

  1. СЛУХАЛИ :

Танцюру А.В., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила присутніх з особливостями проведення державної підсумкової атестації в 2017/2018 навчальному році. Анна Вячеславівна зазначила, що державна підсумкова атестація проводиться у загальноосвітніх навчальних закладах:

  • І ступеня – з трьох предметів: української мови, літературного читання та математики;
  • ІІ ступеня з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу.

Результати ДПА не враховуються при виставленні річних оцінок з предметів, з яких проводилось ДПА. Оцінки за ДПА виставляються в Класному журналі у колонку з написом «ДПА» без зазначення дати після колонки з написом «Річна» і додаток до свідоцтва про базову середню освіту; заносяться до Протоколу державної підсумкової атестації, книги обліку і видачі документів про здобуття базової середньої освіти.

 

ПОСТАНОВИЛИ:

3.1. Інформацію, надану Танцюрою А.В.., взяти до відома.

 

  1. СЛУХАЛИ:

Танцюру А.В., заступника директора з навчальної роботи, яка доповіла про роль професійної діяльності вчителя у формуванні особистісної мобільності учнів загальноосвітньої школи. Анна Вячеславівна зазначила, що діяльність мобільного учня полягає у тому, щоб він був успішним, вільно використовувати здобуті знання для розв’язання нестандартних практичних завдань, аналізу нестандартних ситуацій, був відповідальним за свої справи, прагнув досягти життєвого успіху, був компетентним в різних сферах діяльності, був громадянином своєї країни.

 

ПОСТАНОВИЛИ:

4.1. Інформацію, надану Танцюрою А.В.., взяти до відома.

4.2. Заступнику директора з НВР Танцюрі А.В..:

4.2.1. Розробити модель проектування медіаосвітнього простору, що забезпечує та стимулює розвиток мобільності учасників навчально – виховного процесу.

До квітня 2018

4.2.2. Впроваджувати освітні технології і досягнення науки щодо підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, їх мобільності.

 

  1. СЛУХАЛИ:

Піхітову Л.П.., практичного психолога про психологічні аспекти формування професійної мобільності як умови гуманізації сучасної освіти. Людмила Петрівна зазначила, що важливе місце у вивченні учня як особистості, відіграє статус особистості, тобто її положення в суспільстві (економічне, правове, політичне та ін.); суспільні функції здійснювані особистістю в залежності від цього положення та історичної епохи у формі різних ролей; мотивація її поведінки і діяльності в залежності від цілей і цінностей, що утворюють її внутрішній світ; світогляд і вся сукупність ставлень особистості до оточуючого світу (природи, суспільства, праці, інших людей, самої до себе); характер і схильності.

 

ПОСТАНОВИЛИ:

5.1. Професійну мобільність вивчати на рівні особистісних якостей; на рівні характеристик діяльності; на рівні процесів перетворення власної особистості, діяльності, навколишнього середовища.

5.2. Керівникам шкільних методичних формувань:

5.2.1. Здійснити моніторинг труднощів вчителів та виявити протиріччя, що потребують ліквідації.

До червня 2018

5.2.2. Скоригувати діяльність вчителів, що мають проблеми в підвищенні професійної компетентності через індивідуальні картки педагогів та планування роботи ШМФ.

До серпня 2018

 

 

 

Голова педради                                              Д.О. Пруденко

Секретар                                                         В.О. Гончаренко


Leave a comment

Допоможіть покращити сайт нашої школи!

Натисніть кнопку або перейдіть за посиланням та візьміть участь у опитуванні. Нам дуже важлива Ваша думка!

Допомога у покращенні сайту школи

ДОПОМОГТИ!